Biletska_SVБілецька Світлана Володимирівна

канд. пед. наук, доцент,
фіналіст Програми американського
уряду Fulbright Foundation

Тема дисертації: «Питання взаємовідносин учитель - учень у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського» (1993 р.)

Науковий керівник: к.п.н., проф. Л.Д. Попова

НАУКОВІ ІНТЕРЕСИ:

• питання дитиноцентрованої педагогіки в історичній ретроспективі;
• особистість дитини у педагогічному середовищі;
• тенденції розвитку дошкільної педагогіки за кордоном.

Доцент Білецька С.В. у 2003 р. стала фіналістом Програми американського уряду для науковців Fulbright. Проводила дослідження з вересня 2003 по травень 2004 року в американському Університеті штату Мінесота ( University of Minnesota) на тему «Педагогіка педоцентризму в історичній ретроспективі та у світлі сучасних дебатів». У рамках програми виступала з лекціями в університетах штатів Мінесота, Міссурі, Мічіган.

У 2005 році Білецька С.В. виграла грант Японської всесвітньої організації Japan Foundation для проведення наукового дослідження у жіночому університеті Токіо (Ochanomizu University) не тему: «Особистісний розвиток молодших школярів Японії у контексті педагогіки педоцентризму». Дослідження проводилося з вересня 2005 по січень 2006 років. У зазначений період стажування брала участь у Міжнародному симпозіумі психологів, педагогів та соціальних працівників (м. Токіо). На пленарному засіданні виступила з доповіддю «Особливості кризи українського дитинства» (10.12.2005 р.).

Доцент С.В. Білецька має 30 публікацій. Під її керівництвом захищено 1 кандидатську дисертацію.

 

К.О. Ремізанцева «Розвиток гендерних стереотипів у студентів вищих навчальних закладів США» (2013).

У дисертаційному дослідженні К.О. Ремізанцева (к.п.н., старший викладач іноземних мов, завідуюча секцією англійської мови Української інженерно-педагогічної академії) визначила ступінь наукового розроблення порушеної проблеми та розкрила теоретичні положення, що стосуються гендерної проблематики; дослідила витоки гендерних стереотипів у студентів вищих навчальних закладів США; обгрунтувала етапи розвитку гендерних стереотипів у студентів вищих навчальних закладів США й узагальнила досвід подолання цих стереотипів у практиці ВНЗ США; окреслила перспективи актуалізації досвіду США щодо досліджуваної проблеми в умовах реалізації сучасної національної освітньої стратегії в Україні.

С.В. Івасішина «Питання організації педагогічної освіти батьків дітей дошкільного віку у США» (2011).

С.В. Івасішина (к.п.н., учитель англійської мови Харківської спеціалізованох загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 17 Харківської міської ради Харківської області) розкрила еволюцію системи батьківської просвіти США; визначила особливості роботи організацій батьківської просвіти в США; виявила перспективи творчого використання ідей американських науковців в українській освітній системі.